بررسی میزان رضایتمندی از خدمات كتابخانه مركزی دانشگاه شهركرد

نام نویسندهاشرفی، سیامك
مقطع تحصیلیکارشناسی ارشد

استاد راهنمادکتر سید علی اکبر فامیل روحانی
سال انتشار : 1388

چکیده

 

تحقیق حاضر بررسی میزان رضایتمندی از خدمات كتابخانه مركزی دانشگاه شهركرد میباشد. به همین منظور 200 پرسشنامه بین دانشجویان مقاطع كارشناسی كارشناسی ارشد و دكتری تقسیم شد. هدف كلی این پژوهش تعین میزان رضایتمندی دانشجویان از ارائه خدمات كتابخانه مركزی دانشگاه شهركرد می باشد. اهداف جزیی شامل بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان از خدمات رایانه ای، خدمات عمومی كتابخانه، قوانین و مقررات كتابخانه و مشخص نمودن عواملی كه در برطرف كردن نیازهای اطلاعاتی دانشجویان مؤثراست میباشد.

 

 

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است

2013-2020©