سنجش ابعاد كيفي آموزش مجازي كارشناسي ارشد علوم كتابداري و اطلاع ساني و مقايسه با دوره حضوري در دانشگاه اصفهان
نام نویسنده : كيخسروي, عاطفه
استاد راهنما : عاطفه عاصمي
استاد مشاور : بي بي عشرت زماني
سال انتشار : 1390
چکیده:
هدف پژوهش حاضر سنجش ابعاد كيفي آموزش مجازي كارشناسي ارشد علوم كتابداري و اطلاع رساني و تعيين تفاوت دانشجويان مجازي با دوره هاي حضوري در دانشگاه اصفهان مي باشد. ابعاد كيفي مورد بررسي شامل ابعاد ياد دهنده- ياد گيرنده،يادگيرنده –ياد گيرنده، ياد گيرنده – محتوا ، ياد گيرنده – رابط ، استراتژي هاي آموزشي وحضور اجتماع مي باشد. روش تحقيق توصيفي پيمايشي است.