سنجش ابعاد كيفي آموزش مجازي كارشناسي ارشد علوم كتابداري و اطلاع ساني و مقايسه با دوره حضوري در دانشگاه اصفهان

نام نویسنده كيخسروي, عاطفه

استاد راهنما : عاطفه عاصمي

استاد مشاور : بي بي عشرت زماني

سال انتشار : 1390

چکیده 

 

هدف پژوهش حاضر سنجش ابعاد كيفي آموزش مجازي كارشناسي ارشد علوم كتابداري و اطلاع رساني و تعيين تفاوت دانشجويان مجازي با دوره هاي حضوري در دانشگاه اصفهان مي باشد. ابعاد كيفي مورد بررسي شامل ابعاد ياد دهنده- ياد گيرنده،يادگيرنده –ياد گيرنده، ياد گيرنده – محتوا ، ياد گيرنده – رابط ، استراتژي هاي آموزشي وحضور اجتماع مي باشد. روش تحقيق توصيفي پيمايشي است.

                                     

 

 

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است

2013-2020©