سنجش کیفیت خدمات کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی با استفاده از مدل لیب کوآل
نام نویسنده :امیدی فر، سیروس
مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
سال انتشار: 1387
چکیده:
هدف تحقیق سنجش کیفیت خدمات کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی با استفاده از مدل لیب کوآلاست. روش تحقیق پیمایشی است. نتایج نشان داد در مولفهی " اثر خدمت " سطح حداقل انتظارات کاربران کمتر از سطح دریافت است و بین سطح حداقل انتظارات کاربران و سطح دریافت کاربران از کیفیت خدمات کتابخانه تفاوت معنادار وجود دارد که نشان دهندهی این است که کتابخانه در این مولفه حداقل انتظارات کاربران را برآورده کرده است. در مولفه های کنترل اطلاعات و کتابخانه به عنوان مکان کتابخانه نتوانسته حداقل انتظارات کاربران خود را برآورده کند. پس از آزمون فرضیه ها در تک تک مولفه های لیب کوآل پژوهشگر دریافت که در هر سه مولفه بین سطح دریافت با سطح حداقل انتظارات و بین سطح دریافت با سطح حداکثر انتظارات کاربران از کیفیت خدمات تفاوت معنادار وجود دارد. همچنین به نظر کاربران مولفه کنترل اطلاعات نسبت به سایر مولفه ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.