توانمندی داستان ها با رویکرد کتاب درمانی در تحول شناختی کودکان گروه سنی «ب» و «ج»
توانمندی داستان ها با رویکرد کتاب درمانی در تحول شناختی کودکان گروه سنی «ب» و «ج»
بر پایه نظریه رفتاردرمانی عقلانی هیجانی (REBT) و واکاوی دیدگاه کودکان درباره عناصر این نظریه در داستان ها
استاد راهنما:
دکتر مهری پریرخ
استادان مشاور:
دکتر زهره سپهری شاملو
دکتر رحمت الله فتاحی
استادان داور:
دکتر سیدامیر امین یزدی
دکتر اعظم صنعت جو
دانشجو:
بهار قادری
زمان:
23 بهمن 1395