تأثير هيجان­ها و القاي هيجاني بر رفتار اطلاع­يابي کاربران و تعيين الگوي انتساب هيجان­ها بر اساس نظريه انتساب (اِسناد) وينر

تأثير هيجان­ها و القاي هيجاني بر رفتار اطلاع­يابي کاربران و تعيين الگوي انتساب هيجان­ها بر اساس نظريه انتساب (اِسناد) وينر

 

استاد راهنما:

دکتر اعظم صنعت­جو

 

اساتيد مشاور:

دکتر رحمت الله فتاحي

دکتر جواد صالحي فدردي

(دانشیار گروه روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد)

 

نگارش:

حسن بهزادي

 

اساتید محترم داور:

دکتر جعفر مهراد

دکتر محسن نوکاریزی

 

تاریخ دفاع: 21 بهمن‌ 1393

تمامی حقوق مطالب محفوظ است

2013-2020©