تأثير هيجانها و القاي هيجاني بر رفتار اطلاعيابي کاربران و تعيين الگوي انتساب هيجانها بر اساس نظريه انتساب (اِسناد) وينر
تأثير هيجانها و القاي هيجاني بر رفتار اطلاعيابي کاربران و تعيين الگوي انتساب هيجانها بر اساس نظريه انتساب (اِسناد) وينر
استاد راهنما:
دکتر اعظم صنعتجو
اساتيد مشاور:
دکتر رحمت الله فتاحي
دکتر جواد صالحي فدردي
(دانشیار گروه روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد)
نگارش:
حسن بهزادي
اساتید محترم داور:
دکتر جعفر مهراد
دکتر محسن نوکاریزی
تاریخ دفاع: 21 بهمن 1393